Εορτολόγιο

Τι ήθελε να μας πει η Κυρία Λαγκάρντ ;


Θα ξεκινήσουμε λοιπόν με ένα πρόσφατο δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του Έθνος gr σχετικά με τις δηλώσεις της κυρίας Λαγκάρντ κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε στην Πρετόρια με τον υπουργό Οικονομικών της Νοτίου Αφρικής, Πράβιν Γκόρνταν .

Σε ερώτηση δημοσιογράφου είπε τα εξής :
«Το 2012 θα είναι το τέλος του ευρώ;
 Η απάντησή μου είναι: δεν το πιστεύω. Είναι απίθανο η νομισματική μονάδα να εξαφανιστεί το 2012», δήλωσε κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στην Πρετόρια της Νοτίου Αφρικής.
Οσον αφορά στην Ελλάδα, η επικεφαλής του ΔΝΤ δήλωσε ότι «οι Ευρωπαίοι εταίροι έχουν βεβαιώσει και επαναβεβαιώσει την αποφασιστικότητά τους (να διατηρηθεί η Ελλάδα στο ευρώ). Εμείς μπορούμε να το υποστηρίξουμε αυτό».
Τι ήθελε να πει ; 
1ον  Είναι απίθανο η νομισματική μονάδα να εξαφανιστεί το 2012, το 2013 είναι σχεδόν βέβαιο. 
Κοιτάξτε εγώ στο ΔΝΤ εργάζομαι, η αλήθεια είναι οτι παρά τις προσπάθειές μας ,κάθε μέρα που περνάει βουλιάζει και περισότερο έτσι μου λένε να σας λεω και αυτά λέω .. αλλά τι με νοιάζει εμένα εγώ πρόεδρος της Γαλλίας θέλω να γίνω κάποια στιγμή και με βοηθά πολύ αυτή η προβολή και η δημοσιότητα.
2ον  «οι Ευρωπαίοι εταίροι έχουν βεβαιώσει και επαναβεβαιώσει την αποφασιστικότητά τους (να διατηρηθεί η Ελλάδα στο ευρώ) καταλάβατε; ρωτήστε αυτούς που τα κάνανε σαλάτα και 'κάναν πειραματόζωο μια ολόκληρη χώρα λέγοντας οτι άμα υποτάξουμε τους Έλληνες θα βάλουμε στο χέρι ολόκληρη την υφήλιο και τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν γιατί οι Έλληνες τους έχουν γράψει κανονικά και γελάνε με τα χάλια μας ενώ έπρεπε να υποφέρουν αυτή την στιγμή.

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου